Kuch Toh Hua Hai, Kuch Ho Gaya Hai :)

I got this tag from Niths’ blog and took it up as it sounded like fun. 
The rules of the tag are simple:
1. Put your MP3 player on shuffle.
2. For each question, press the next button to get your answer.
3. You must write the name of the song no matter what. No cheating!

IF SOMEONE SAYS “IS THIS OKAY?” YOU SAY?
Kho na jaayein ye taare zameen par – Taare Zameen Par 

(Er…. what?)

WHAT WOULD BEST DESCRIBE YOUR PERSONALITY?
Hai tujhe bhi izaazat, kar le tu bhi mohabbat – Life in a metro

(LOL..)

WHAT DO YOU LIKE IN A GUY/GIRL?
Pehli nazar mein kaisa jaadu kar diya – Race

(Whatever meets the eye. First impressions are last impressions, you know? Nope.)

HOW DO YOU FEEL TODAY?
Dil chahta hai, kabhi na beete chamkile din – DCH 

(True. Am missing my friends. 😦   )

WHAT IS YOUR LIFE’S PURPOSE?
Chalo tum ko le kar chalein – Jism

(Who? When? Why? Where?)

WHAT IS YOUR MOTTO?
Kabhi alvida na kehna – KANK

(He he he)

WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU?
Jee le jee le, jee le ishq mein- U, Me aur Hum

(Am I that hopeless a romantic? )

WHAT DO YOU THINK OF YOUR PARENTS?
Hum jo chalne lage toh chalne lage hain yeh raaste – Jab We Met 

(That’s right! We walk the raasta of life together. )

WHAT DO YOU THINK ABOUT VERY OFTEN?
One, two, three, duniya mein aana hai free – One, two, three 

(Tedhi medhi, medhi tedhi duniya ki abcd, arre, sau sau mausam jhele hain har paudha ban-ne ko tree – Yes, I agree. This crosses my mind often. ) 🙂

WHAT IS 2+2?

Pehli pehli baar baliye, dil gaya haar baliye – Sangharsh

(Do aur do chaar, pehli baar gaya dil haar?  He he he)

WHAT DO YOU THINK OF YOUR BEST FRIEND?
Ishq kabhi kariyo na – Musafir 

🙂

WHAT DO YOU THINK OF THE PERSON YOU LIKE?
O Humdum bin tere kya jeena – Guru

 (True.)

WHAT IS YOUR LIFE STORY?
Nagaada, nagaada, nagaada baja – Jab We Met

(What crap!!!!)

WHAT DO YOU WANT TO BE WHEN YOU GROW UP?
You got to rock mahi, don’t ever stop mahi – One, two, three 

(I won’t ever. I know I gotta rock. Don’t ya worry. ) 😀

WHAT DO YOU THINK WHEN YOU SEE THE PERSON YOU LIKE?
Tu hi tu satrangi re – Dil Se 

)

WHAT DO YOUR PARENTS THINK OF YOU?

Allah duhai hai, betaabi chaai hai – Race

(He he he…)

WHAT WILL YOU DANCE TO AT YOUR WEDDING?
Gumshuda – Chalte chalte

(ROTFL…..)

WHAT WILL THEY PLAY AT YOUR FUNERAL?
Teri yaad saath hai – Namaste London

(Just perfect. I would love that!)

WHAT IS YOUR HOBBY/INTEREST?
Paune barah baje dono ghar se chale, what’s going on? – Salaam Namaste 

(Investigations? Yes, sounds interesting, but not this type. )

WHAT IS YOUR BIGGEST SECRET?
Koi ladki hai, jab woh hasti hai barish hoti hai – Dil Toh Pagal Hai

(What??? )

WHAT DO YOU THINK OF YOUR FRIENDS?
Maula mere, maula mere – Anwar

🙂

WHAT SHOULD YOU POST THIS AS?
 Kuch toh hua hai, kuch ho gaya hai – Kal Ho Na Ho

(Nice! I will do that!) 🙂

Folks, I am not tagging anyone in particular, but do take this up. It’s a load of fun. Thanks Niths. Enjoyed doing it!! I needed the laugh. 🙂

Advertisements

16 Comments

Filed under Kaamedi Kimedi, Tag

16 responses to “Kuch Toh Hua Hai, Kuch Ho Gaya Hai :)

  1. “HAT DO YOUR PARENTS THINK OF YOU?
    Allah duhai hai, betaabi chaai hai – Race

    (He he he…)”

    hahha this was the best 😀

  2. sementi

    Yes, was loads of fun reading this one! nice!

  3. D.K.Suriya

    Wow ! No thamizh songs as answers, though 😦

  4. priyaiyer

    @rambler

    :))

    @sementi

    glad u enjoyed reading it! 🙂

    @sn

    thanks! i dont own an mp3 player, so was using the radio on my cell phone. hence only hindi songs. 🙂

  5. Doing/reading this tag is loads of fun indeed! 🙂

  6. priyaiyer

    @aparna

    yep, it is! 😀

  7. Oh looks good 🙂 the list….liked a few answers….though I know little about the songs.
    Sathej

  8. swat

    fun fun!! i did it too 🙂

  9. priyaiyer

    @sathej

    🙂 it was fun, no doubt!

    @swat

    oh, is it? will check out yours. 🙂

  10. Wow ! Neato Iyer 🙂 Told you…it definitely is a lot of fun 🙂 Am so glad to know all my blogger buddies are taking this thing up 🙂
    Yay to vetti thingums-that-make-us-happy 🙂 🙂 🙂

  11. priyaiyer

    @niths

    yep, its really catching up, isnt it? yay to such thingums! and thanks once again for posting it. it cheered me up! 🙂

  12. aparnas

    How come almost all songs ended up being near perfect for the situation.. 😉
    esp “teri yaad saath hai” for the funeral..
    hmm… i;m gonna do this too..

  13. priyaiyer

    @aparnas

    i dint do anything. honestly. 🙂 i was surprised when the teri yaad saath hai song came up at just the right time.

    yep, do it. would be fun reading ur version. 🙂

  14. Pingback: Pehli Nazar Mein « Scribbling Away…..

  15. ram

    Enjoyed completely while reading, however I was thinking what would happen to you and people around you in few years time. Probably all living in a filmi duniya or even in a sample ward. (Book me a bed aswell as I will enjoy listening to your songs 😉 )

    hey, ram! thanks for visiting my blog and commenting… 🙂 LOL at your comment..

  16. ram

    that was same ward in a mental hospital……….(see previous post)

    he he.. sure thing.. that’s done! 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s